poniedziałek, 1 września 2014

Chwilowe zawieszenie!!

Witajcie, moi kochani!
Po przeczytaniu obydwóch rozdziałów około pięciuset razy stwierdziłam, że źle rozplanowałam fabułę, dlatego postanowiłam to zmienić! Napiszę zupełnie nową historię, zmienię szablon i nazwę bloga. Prolog ukaże się jutro (02.09.), a rozdział pierwszy kilka tygodni (albo dni, jeżeli będę miała wenę) później. Nie martwcie się jednak! Wrócę do tej opowieści i jest to naprawdę chwilowe zawieszenie.

Tak więc reasumując: nowy prolog jutro, stare rozdziały - aut!
Mam nadzieję, że nowa fabuła wam się spodoba ;)


Całuję
Shōri Chan

2 komentarze:

  1. liczę na to że jednak będą to dni a nie tygodnie, bądź co bądź mam chrapkę na nowy rozdział, a nowy rozdział w każdej postaci, czy to nowa wersja czy stara, mnie cieszy. Szczęście masz w tym że dopiero zaczęłaś więc strat ogromnych nie ma. Aczkolwiek zostałam zaciekawiona nową odsłoną, już się cieszę na jutrzejszy dzień :D
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wrócę!
      A co do tygodni to nic nie wiem... Zaczęła się szkoła, a ja obiecałam sobie, że podciągnę się w tym roku. Tak więc nic nie wiem ;>

      Nowa wersja fabuły jest już dostępna w odpowiedniej zakładce, więc można się już z nią zapoznać ^^

      Pozdrówka!

      Usuń